Klan Aburame
[+ 2 szybkość]
Klan niezwykle tajemniczy, o którym niewiele wiadomo, a sami członkowie niespecjalnie kwapią się, by zdradzić cokolwiek o swej specyfice. Jedyną wyciekłą informacją okazują się charakterystyczne zdolności, pozwalające odróżnić Aburame od pozostałych rodzin. Jego członkowie żyją bowiem w symbiozie z przeróżnymi insektami, które w zamian za możliwość żywienia się, w niektórych przypadkach nawet życia w ciele osobnika, wspomagają shinobi podczas walk. Mają oni zatem dostęp do wielu różnorakich efektów, zaczynając na najzwyklejszych pijawkach, kończąc na trujących pajęczakach.Klan Hyuga
[+2 do siły]
Jeden z najdumniejszych klanów, na jakie natknąć się można w świecie shinobi. Ludzie niesamowicie dumni ze swych zdolności oraz pochodzenia, którzy podtrzymywanie rodzinnych tradycji traktują jak świętość. Członkowie klanu charakteryzują się przede wszystkim jasnymi oczami, w niektórych przypadkach nawet całkowicie białymi, pozbawionymi zarówno widocznych źrenic, jak i tęczówki. Nie tylko na wygląd owego narządu należy zwrócić uwagę, bowiem cała moc Hyuga skumulowana jest właśnie w nim. Byakugan, bo tak nazywają ową zdolność, po aktywowaniu zdecydowanie zwiększa pole widzenia, pozwalając widzieć świat w 359 stopniach (słaby punkt w okolicach karku), obserwować otoczenie z każdej możliwej strony, dodatkowo wydłużając zasięg, dzięki czemu użytkownik widzi wszystko i wszystkich w odległości 1000 metrów. Klan Inuzuka
[+2 do szybkości ]
Shinobi niezwykle kontaktowi, pewni siebie i zgrani, którzy sprawdzają się przede wszystkim podczas pracy w grupach oraz śledztw, czy poszukiwań. Żyją oni bowiem w zgodzie z psami oraz wilkami, których obecność wykorzystują w walce. Każdy członek klanu posiada swego własnego towarzysza, którego otrzymuje w dzień swych czwartych urodzin,by następnie samodzielnie go wyszkolić, wytwarzając przy tym swego rodzaju techniki, których następnie używają w walce.
Należy również napomnieć, że sami przedstawiciele Inuzuka cechuje niezwykle wyczulony zmysł oraz słuch, znacznie lepszy, aniżeli ten, którym pochwalić mogą się pozostałe klany.
Klan Nara
[+2 siła]
Okrzyknięcie shinobi klanu Nara najinteligentniejszymi, choć najbardziej pozbawionymi motywacji i chęci do życia, postaciami nie będzie grzechem, bowiem owe pojedyncze zdanie perfekcyjnie opisuje ich faktyczną naturę. Z natury spokojni, uwielbiający najpierw myśleć, potem działać. Specjalizują się we władaniu cieniem, potrafiąc nawet zawładnąć tym należącym do przeciwnika, co pozwala im na chwilową kontrolę nad ciałem swych oponentów. Posiadają oni również szeroką wiedzę na temat odtrutek oraz antidotum, którymi chętnie wspomagają medycznych ninja, jeśli zajdzie taka potrzeba. Blisko związani z klanem Yamanaka.Klan Senju
[+2 do ninjutsu]
Najstarszy z istniejących klanów, którego przedstawiciele byli jednymi z założycieli pierwszych ukrytych wiosek. Wieczni rywale Uchiha, wiecznie konkurujący o tytuł najsilniejszych, nie zważając przy tym na pozostałe, mniej zaangażowane w rywalizację klany. Władają żywiołem ziemi, choć na znacznie wyższym poziomie, aniżeli pozostałe jednostki, co pozwala im w młodym wieku opanować wiele silnych technik, dzięki którym to oni przejmują inicjatywę na polu bitwy. Klan Uchiha
[+2 pkt do genjutsu]
Odwieczni rywale Senju, walczący o tytuł najpotężniejszego i najbardziej wpływowego klanu w świecie shinobi. Posiadają wiele tradycji oraz surowych zasad, których każdy przedstawiciel powinien przestrzegać. Uchiha staje się pełnoprawnym ninją, dorosłą istotą dopiero w chwili, w której opanuje ognistą technikę, pozwalającą na wystrzelenie z ust płomiennej kuli. Nie są zbyt lubiani, posiadając opinię dupków i wandali, z którymi nie warto się zadawać. Właśnie dlatego z reguły działają samotnie, unikając ewentualnych wyzwisk.Specjalizują się w genjutsu, czemu idealnie sprzyja ich rodowa umiejętność zwana Sharinganem, będąca wzrokowym ucieleśnieniem silnych emocji, bowiem to właśnie pod wpływem takich Uchiha zdolni są go przebudzić. Pozwala ona na swego rodzaju przewidzenie ruchu przeciwnika, a właściwie szybszą reakcję oraz lepsze oszacowanie sytuacji, skopiowanie niektórych technik oraz złapanie nieprzyjaciela w unikalną iluzję, w silny sposób oddziałującą na psychikę.
Klan Uzumaki
[ +2pkt do wytrzymałości]
Przybyli z odległych krain, o których nikomu wcześniej nie przyszło chociażby słyszeć, szybko wzbudzili zachwyt swą długowiecznością oraz brakiem widocznych oznak starzenia, którymi zainteresowali lokalnych medyków. Uzumaki znani są ze swej wytrzymałości oraz impulsywności, przez co niejednokrotnie wplątali się w niepotrzebne bójki, czy poważniejsze konflikty. Specjalizują się w silnych i trwałych technikach pieczętujących, których używa się w szczególności do pieczętowania ogoniastych bestii.Klan Yamanaka
[+2 do ninjutsu]
Znani i szanowani, których przedstawiciele zajmują wysokie pozycje w wywiadzie, a ich obecność jest niemal obowiązkowa przy wszelkiego rodzaju przesłuchaniach. Specjalizują się oni bowiem w technice przeniesienia, pozwalającej im na chwilowe wejście w ciało innego shinobi, mając dostęp do pożądanych wspomnień, czy informacji. Minusem owej zdolności jest jednak fakt, że podczas przeniesienia Yamanaka mdleje, odzyskując świadomość wraz z momentem, w którym ponownie powróci do własnego ciała. Dlatego właśnie zmuszeni są do pracy w większych grupach, nie sprawdzając się w indywidualnych walkach.Klan Kaguya
[+2 do taijutsu]
Osobniki wzbudzające wiele kontrowersji, o których zdolnościach nie sposób nie usłyszeć. Umiejętność rodowa polega bowiem na władaniu i manipulowaniu własnym szkieletem, pozwalając na wystrzeliwania z ciała kostnych pocisków, a nawet kompletne wyciągnięcie ich z ciała, przypominając najzwyklejszą w świecie broń. Są w stanie również miejscowo je utwardzać, dzięki czemu spora część obrażeń najzwyczajniej ich nie rusza. Posiadają kompletnie odmienną budowę, choć z pozoru niczym nie różniącą się od przeciętnego człowieka. Każdy z nich niezwykle dba o własne ciało, pilnując, by nigdy nie zabrakło im odpowiednich budulców.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz